seijal

kvinna – känslor – tankar

Kate Gosselin’s hund, Shoka

07:14
Vad kul att Kate Gosselin försöker skriva i sin blogg något on Shoka. Kate är ju egentligen inte särskilt intresserad av hundar. Hundar skräpar, skäller och fäller hår. Men barnen hennes älskar Skoka, för barnens skull tog Kate Shoka tillbaks. Barnen blev jätte lyckliga. Även Kate tycker på sitt vis om Shoka. Nu när Shoka är ingen liten valp länge, så är det mycket lättare att ha henne. Det var bra gjort av Kate att ta hem Shoka igen. Få se hur det blir med den andra hunden?
Jag såg på TV, när Shoka kom tillbaks. Vilken glädje barnen visade. Barnen blev alldeles galna och överlyckliga när d såg Shoka. Barnen tackade Kate, kramade och var världens lyckligaste barn 🙂 – *

30 september, 2011 Posted by | Gosselin, GosselinGOSSIP | | Lämna en kommentar

Idol fick gå före Robinson på TV

06:52
Idol fick gå före Robinson på TV igår. Det var en besvikelse faktist 😉 en liten besvikelse. Idol är inget för mig, men Robinson är kul att titta på. Robinson borde inte knuffats bort på grund av Idol. Nu får man vänta på en vecka till på Robinson. OK. jag överlever detta 😀

30 september, 2011 Posted by | TV, TVsnack | | Lämna en kommentar

Jag njuter av att äta mat

06:45
Jag njuter av att äta mat,
mat skall smaka gott i munnen.
Jag vill bara stoppa mer och
mer mat i munnen.
Mat doftar gott, sååå gott,
mat-doften få mig att drägla nästa,
det vattnas i munnen.
Ah vad gott mat är,
jag njuter och äter för mycket
av den goda maten 😉
-seijah-

30 september, 2011 Posted by | Dikter, diktMAT | | Lämna en kommentar