seijal

kvinna – känslor – tankar

Skal vi danse – ”Let’s dance Norge” -5

00:59
Fotbollspelaren Lars fick höga påäng. Jag tycker att Atle var bäst av alla. Rune förlorade i dansduellen mot Anna Anka. Rune är en äldre charmig getleman, men ingen dansare. Anna är ingen bra dansare hon heller, hon kan kanske dansa d där traditionella sakta danserna. Men när det gäller snabbare danser, är Anna mycket stel. Alla vi vet ju vad som händer nästa avsnitt, alltså det som var i Norge på lördag 😉 Nu ångrar jag att jag tittar hela tiden hur det gick. Men ok. fast jag vet hur det gick, tycker jag om att titta på när d dansar. Jag anser att många i Skal vi danse, dansar mycket bättre än d som har dansat i svenska Let’s dance. Och det är säkert stimulerande för dansarna att domarna ger d höga påäng redan i början ifall d dansar bra. Domarna i Norge är inte heller lika uppkäftiga som d svenska domarna i Sverige.
Fotbollspelaren Lars dansade roligt, han har verkligen släppt loss och dansar utan hämningar. I början var han stel, men nu har han funnit rytmen och blivit mer självsäker i dansen, det är kul att se.
Synd att Anna Anka klarar inte d snabba danserna. Jag gillar Anna. Stella dansar mycket bra, även Kari har släppt loss och funnit förtjusningen i dansen. Noman tycker jag inte om, han är liksom en clown, ingen bra dansare alls.
Skal vi danse

17 oktober, 2011 - Posted by | LetsDance, TV, TVnöje | ,

Sorry, the comment form is closed at this time.