seijal

kvinna – känslor – tankar

Skal vi danse- Let’sDance Norge- Stella Mwangi ute ur tävlingen

13:46
Så var det dags för Stella Mwangi att lämna ”Skal vi danse”. Lite sorligt känns det, hon dansade ju relativt bra faktist. *
Nu finns kvar 3 par: Kari Traa och Egor Filipenko – Atle Pettersen och Marianne Sandaker – Lars Bohinen och Alexandra Kakurina. – *
Det var otroligt att Lars är kvar i tävlingen. Vilken fotbollspelare, dansare är också😉 Kari är en underbar danserska, annat kan jag inte säga. Atle, unga Atle, en riktig charmör och dansa kan han, mycket bra. Vem vinner? Inte vet jag. Jag hoppas att Atle skall vinna.
– Någon undrade vad hände med ”Skal vi danse” på svenska TV4? D har väl ändrat tid till ca 12, mitt på dagen. Kanske är det så att det var inga stora tittar-siffror i Sverige, så TV4 ville inte ha programmet på kvällen? Numera kollar jag på Norska sidor, hur tävlingen går. Tröttnade på svensk TV, när d gjorde så där med tiden. – *

30 oktober, 2011 - Posted by | LetsDance, TV, TVnöje |

Sorry, the comment form is closed at this time.