seijal

kvinna – känslor – tankar

Avskaffa vintertiden

00:53
Det allra bästa vore att ha hela tiden en riktig tid. Finns ingen anledning att ha sommartid. Vi kan ha samma tid hela tiden. Livet blir inte annorlunda med dessa byten av tider. Jag besväras inte av tidbyten, annat än att försöka komma ihåg att göra det. Annars märker jag inget av detta. Men det finns individer som hatar tid-byten. Det är d som är vane-människor, d brukar må dåligt av dessa tid-byten.
I väckarklockan byter jag tiden, men i mobil-klockan gör jag inte det. I åratal har min mobil haft hela tiden sk vintertid och det lustiga är att jag har klarat mig bra med det😉 Nu när jag inte längre arbetar, kan jag kanske ha även i väckarklockar vintertid hela tiden.- *

31 oktober, 2011 - Posted by | KänslaDIVERSE, Känslor |

Sorry, the comment form is closed at this time.